Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Välkommen till "Fejk-Egypten"!

Publicerad 2010-04-02 23:25:44 i Allmänt,

Makadi Bay - en oas mitt ute i öknen

Mitt ute i ingenstans, 2 mil utanför Hurghada, är det enorma och välordnade hotellkomplexet uppsmällt. Vi har det verkligen hur underbart som helst!

Måste dock säga vilken enorm kontrast det är mot det Egypten vi åkte genom för att komma hit. Det var skräpigt, kaotiskt och man var tvungen att skyla sig från topp till tå om man inte ville ha med sig ett par utploppade ögon hem...


Älskar när man inte behöver ha på sig tjocka kläder om kvällarna!


Amanda älskar garanterat att jag lägger ut bilder på henne, men det får hon ta!


Lite blommor, lite pool, lite snygg brud. Lovely!

Känns hemskt att säga, men jag föredrar "Fejk-Egypten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela