Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Tänk om det här var min vardag...

Publicerad 2010-04-03 20:40:05 i Allmänt,

Livet leker! Jag ljuger om jag påstår något annat!


Observera pappas SKOR! Hans fötter var sönderbrända från gårdagen så hade inte mycket val...


Kameler på stranden är väl en självklarhet?


Olala, vem är bruden som "leker" skillad på snorkling?


Kan snorklingsbaben vara jag?


Satte på mig t-shirt på lunchen för att inte få mer sol på bröstet...


Amanda och jag efter underbar wok!


Det här är "Fejk-Egypten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela