Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Inte lätt med syskon alltid...

Publicerad 2010-04-02 22:49:21 i Allmänt,

Tror ni att jag kunde sova igen några timmar på planet, som jag sa, eller? Svar: NEJ!

Inte om man har en 9-årig lillasyster som blir aningen rastlös efter fem timmars flygning!


Olivia var väldigt tydlig med vad hon ville...


Jag tyckte att det var bättre att hon lekte med Labolina


Eller kanske titta ut genom fönstret strax innan landningen...

Har nästan lite dåligt samvete för hur arg jag blev på henne att hon störde min skönhetssömn. Ska nog utmana henne på "Fia med knuff" någon dag på stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela