Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Haren verkar finnas även i Afrika

Publicerad 2010-04-04 21:35:23 i Allmänt,

Måste erkänna att jag har saknat påskgodiset där hemma! Egyptens smak för efterrätter och andra sötsaker är INTE densamma som min, och min kropp har därför skrikit efter socker de senaste dagarna!

Så hände det magiska: Vi fick ett GOTT chokladägg i påskpresent från hotellet!

 Förstår ni min lycka efter avsaknaden av Sveriges godisutbud


Även Amandisen hade tydligen saknat chokladens ljuva sötma

Kommentarer

Postat av: Fanset!

Publicerad 2010-04-05 15:50:24

Hej! Kul att se att ni har så fint o mysigt! Stannat i Skövde, Uppsala tisdag. Snöar idag!! Hälsa hela fam

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-04-07 09:52:28

Hej fanset! Horde att ni hade det bra under helgen. Vi ses om nagra dagar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela