Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vad kan få mig att skolka?

Publicerad 2012-09-20 06:23:00 i Allmänt,

  • Vattenfall
  • Regnskogsdjungel
  • Klarblått vatten
Jag pratar förstås om Chiapas! Föll för frestelsen att åka dit och gruppskolkar nu veckans sista dagar tillsammans med 10 andra utbytesstudenter.
Om allt går enligt planerna lämnar vi Puebla alldeles strax (00.00 min tid natten mellan onsdag och torsdag). Är tillbaka i min trygga studiestad igen natten till måndag. Nu väntar 10 timmars bussfärd.
 
Hej så länge!
 

Kommentarer

Postat av: Zelda

Publicerad 2012-09-20 09:45:35

men åh vad vackert det såg ut!

Postat av: Wanted, en Vilda Västern-roman

Publicerad 2012-09-22 20:59:59

Vilka fina bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela