Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vad framställer man från den här plantan?

Publicerad 2012-10-17 09:35:00 i Allmänt,

Hmm, från en kaktus?
 
Det måste vara något jag gillar med tanke på min glädje och fascination att omfamna dess nötter!
 
Blir ni något klokare om ni får se en bild från produktionen? Inte så häftig kanske, en grop som stank något fruktansvärt!
 
Slutprodukten var desto roligare, TEQUILA och MEZCAL
 
Smakprovning!
 
Farligt många smaker att testa!
 
Glömde nästan bort att även smakprov innehåller alkohol. Citronen blev lite suddig! 
 
Jag tror att det var ett kul och lyckat företagsbesök. (Kan inte vara helt säker med tanke på att att alkoholen kan ha haft avgörande betydelse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela