Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Djuren i Stilla (Vilda) Havet

Publicerad 2012-10-18 13:59:00 i Allmänt,

Jag: En jättesköldpadda!
Kameran: Klick
Jag: En flygande manta!
Kameran: Klick
Jag: En randig orm som simmar i vattnet!
Kameran: Klick
Jag: En delfin
Kameran: Klick
Måste erkänna att mina reflexer inte är de snabbaste. Blev lite besviken att av 22 bilder är detta den bästa eftersom man ändå kan skymta en delfin till vänster. De andra är bilder på vatten i olika vinklar, kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela