Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

8 intima frågor!

Publicerad 2012-10-20 13:30:00 i Allmänt,

Mexikanare är generellt mer framåt än svenskar. Ett typexempel är guiden som jobbade på båten vi åkte med:
 
Fråga 1: Hej! Vad heter du?
Fråga 2: Var kommer du ifrån?
Fråga 3: Har du pojkvän?
Fråga 4: Är han på båten?
Fråga 5: Är han mexikanare?
Vet inte om jag inbillade mig, men det kändes som att han filmade mig hela tiden...
 
När jag satt och solade på stranden kom han fram igen:
Gissa vem som tog kortet? Guiden!
 
Fråga 6: Känner du dig inte lite ensam utan pojkvän här?
Fråga 7: Vill du inte ha någon som kan smörja in dig med solkräm?
Fråga 8: Varför gifter du dig inte med en mexikanare istället?
 
Sammanfattning: Typiskt osvenskt beteende!
 
(Tidsinställt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela