Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Varning för ångestattacker!

Publicerad 2012-11-16 15:45:00 i Allmänt,

"Honeymooners, vill ni inte kolla in i min affär?"
 
"Lyckliga kille, ska du inte köpa ett halsband till din fru?"
 
"Nygifta? Föreviga minnet i min butik!"
Bröllop vi såg på stranden
 
Nog för att Playa del Carmen är ett vanligt resmål under smekmånaden, men jag höll på att krevera på väg till stranden första dagen när en försäljare ropade "honeymooners" till oss. Vilket j*vla pucko!
 
Gick inte många sekunder innan nästa försäljare gratulerade till den livslånga kärleken. OMG, vad var felet med alla där!?!
 
Tog inte lång tid innan jag insåg att i princip alla utgick från att vi var nygifta. PANIK! Hallå, vad hände med min ungdom? Jag var faktiskt 19 (tonåring) för ett år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela