Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Tack för att ni är så underbara

Publicerad 2012-11-23 03:22:00 i Allmänt,

Större delen av mitt liv har jag velat plugga i USA. Jag hade världens möjlighet till det denna termin eftersom säkert 30 personer från I-3:an är i San Diego nu. Det blev ändå inte så, eftersom jag inte hade åldern inne. Ville inte åka dit som minderårig och uppleva samma hemska väntan som jag upplevde som 17-åring med födelsedag sist av kompisarna. 
Lite kompisar kom och överrasknings"störde" i tentaplugget, gulliga
 
Nu är väntan över och jag är 21 år fyllda. STORT TACK till alla nära och kära som har uppvaktat mig, ringt och skickat hälsningar. Ni ska veta hur mycket ni betyder för mig och att jag saknar er! Det ska bli så kul att träffa er i december igen!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2012-11-23 09:14:09

Tänk att du är 21 år nu och äntligen myndig i HELA världen! På min tid var det 21 år, som var myndighetsdagen i Sverige också. Lycka till med tentorna! Välkommen hem till jul! Kram mormor

Svar: Ja, tiden går fort :) Tack så mycket. Vi hörs i veckan! Kram
None None

Postat av: Charlotta och hela familjen

Publicerad 2012-11-23 22:39:10

Hej Victoria och grattis på 21-årsdagen (1 dag i efterskott)!!!! Hoppas att du hade en fin födelsedag och blev ordentligt uppvaktad!!! vi får fira dig när vi ses i jul. Grattis till att du har klarat allt plugg och din tid i Mexico. Många kramar från oss

Svar: Tack så jättemycket! Förvisso var jag tvungen att plugga (=tråkigt) men hann med att fira lite också :) Ska bli jätteroligt att träffa er i jul! Längtar! Kram kram
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela