Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Personlig reseplanerare

Publicerad 2012-11-29 09:03:14 i Allmänt,

  • Mexico City med Emil
  • 3 veckors resande längs Karibiska kusten med Emma
  • Chiapas med utbytesstudenter
Spelar ingen roll var/när/hur jag ska resa. Tito planerar gladeligen mina resor och har hittills gjort det med bravur!
Vi lade till Akumal och Tulum på listan också. Nu ska den bara få godkänt av Emma, haha!
 
Om några timmar påbörjar jag resan som börjar i Cancún där jag ska träffa Emma. Ska bo första natten på ön utanför, Isla Mujeres. Sedan får vi se vilken rutt vi börjar med, Riviera Maya eller Yucatan.
 
Mttt plan till Mexico DF går den 17:e december och jag flyger till Sverige den 18:e, hemma 19:e. Inte långt kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela