Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

NO MAMES

Publicerad 2012-11-29 10:08:00 i Allmänt,

Just i detta ögonblick börjar jag fatta att jag faktiskt ska åka härifrån och med största sannolikhet ALDRIG kommer att träffa dessa männikor igen! (Klump i magen)
Utbytesstudenter + mexikanare i internationella gruppen
 
Förutom några tyskar, holländare och spanjorer som ändå bor i Europa, är mina allra flesta vänner mexikanare och dem måste jag lämna kvar på den här sidan av Atlanten!
Bild från sista festen i lördags (min överraskningsfödelsedagsfest)
 
Ser på klockan att jag måste gå upp om 2 timmar, struntar nog därför i att sova inatt. Utnyttjar mina sista timmar i Puebla vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela