Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Nakenbad framöver?

Publicerad 2012-11-03 03:07:00 i Allmänt,

I ett enormt köpcentrum:
 
Jag: Jag har letat överallt. Var har ni bikinis?
Expidit: Tävlingsbaddräkter för simning?
Jag: Nej. För att sola.
Expidit: Sola? Finns ju ingen strand i Puebla.
Ska jag följa förslaget från sverigesradio.se kanske?
 
Mexikanarnas sparsamma inställning till solning och deras dåliga smak på bikinis, har tvingat mig ge upp sökandet här inne i landet. Hoppas på bättre lycka i Playa del Carmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela