Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Min sista mexikanska månad

Publicerad 2012-11-19 00:44:08 i Allmänt,

Nu måste jag skynda mig att lära mig spanska! Om precis en månad flyttar jag nämligen hem.

Redan om 9 dagar skriver jag min sista sluttenta och sedan lämnar jag Puebla för att resa några veckor i södra México. 

Min bostadsort de senaste månaderna, Puebla, som jag lämnar om en dryg vecka. Bild tagen av tyske Michael.
 
Mamma, snart kan du andas ut. Ska bara överleva jordbävningar, drogkrig och backpackerlivet en månad till ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela