Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Är jag ett freak som spårar?

Publicerad 2010-03-24 23:05:10 i Allmänt,

Vet ni, jag är orolig för att jag har börjat skämma ut mig. Den här bloggen kanske börjar gå mig över huvudet...

Är det inte illa när :

  • En uteliggare kollar snett på en för att man fotograferar en papperskorg?

  • Man kommer på sig själv med att springa runt och anordna bilder på Kvantum, med världens pinsammaste varor, tamponger, toapapper och toalettborste! Allt för att få ett kort till bloggen!

  • Man fotar ett bord i ett hörn på Wayne´s och man plötsligt inser att någon man känner står utanför och vinkar misstänksamt mot en. I EXAKT SAMMA RIKTNING SOM MAN HÅLLER KAMERAN! Hon måste ha trott att jag fotograferade henne i smyg! GRYMT SKÄMMIGT!



Å ena sidan skämmer jag alltså ut mig via bloggen. Å andra sidan är det faktiskt rätt kul att blogga. Måste ta ett välbehövligt deep talk med mig själv om det är värt insatsen, min värdighet med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela