Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Har jag blivit en korv?

Publicerad 2010-01-30 13:59:42 i Allmänt,

Kära nån! Man ska väl inte behöva vara en spaghetti för att komma i en matchtröja? Jag har alltid trott att jag varit en medelmåttigt fettig fläskfilé, men börjar nu tvivla på saken efter att mitt nya matchställ slingrade sig som bacon runt kroppen!

Kanske har mitt uppehåll på 1 år (från damlagsspelare till korpenspelare) malt ner fläskfilén, valt ut de fetaste bitarna och gjort mig till en onyttig korv. (Vilket förklarar korvskinnskänslan)


Ni ska veta hur det kryper i kroppen av för tajta matchtröjor! Varmt och svettigt...

Tänk om man inte kan skylla på korvframställning, utan att jag ätit för mycket onyttigt! Åh nej, jag var ju och fikade senast igår! MEN, jag älskar kladdkakor och trevligt sällskap så det tänker jag inte sluta med!


(Tur att bilden blev lite suddig, så att man inte kan se kalorierna i den)

Eller så är anledningen så enkel att pumorna har betydligt mindre storlekar än mitt förra lags tältliknande utstyrsel. Får dock inte riktigt ihop det att 45-åriga "tanter" är smalare än vältränade damlagsspelare. Hmm, tål att tänkas på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela