Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Kiss me - I´m famous

Publicerad 2010-02-26 12:23:27 i Allmänt,

Är så glad! På sista tiden har folk i min omgivning börjat säga att de inte vill vara med på bilder på min blogg eftersom tusentals läsare ser dem. Förstår ni vad det innebär? Jag har blivit kändis!

De vill kanske inte bli klassade som "BloggVickans kompis", utan vill känna att de kan prestera något på egen hand.


Jag har allt som en stjärna har, snyggheten, personligheten och utstrålningen

För det kan väl inte vara så att de skäms över att umgås med mig? Nej, givetvis inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela