Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Hur kan Uppsala ha missat "Lill-lördag"

Publicerad 2010-02-25 17:08:30 i Allmänt,

Hur oparty är Uppsala egentligen? Blev en barrunda igår, men var tusan gömde sig det sköna folket?

Gillet - Hmm, pensionärer och enstaka hotellgäster är nog inte riktigt min grej ändå...

Terassen - Alla personer i vårt sällskap skulle ha behövt varit ex antal kilo större för att fylla ut den ödsliga lokalen under onsdagskvällen.

Plock - Enda stället som var någorlunda okej igår. Var dock så sur på gallret vid ingången som fick mig att göra en "snygg entre" (då jag fastnade med klacken och ramlade handfallen ner på golvet, pinsamt!) att jag inte kan ge stället högsta betyg.


Malin verkade i alla fall inte hindras av Uppsalabornas tråkiga festinställning.

Jaja, alla är väl inte lika party som vi. Bara att inse att alla Uppsalabor inte är "Bäst på fest"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela