Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Man skulle kunna tro att jag är bakis...

Publicerad 2010-04-01 06:52:09 i Allmänt,

Trött? Skoja inte, somnade 1 och gick upp strax efter 4!
Illamående? Usch, ja! Hatar att gå upp tidigt och försöka äta.

Det låter som att jag druckit a bit to much yesterday. Så är inte fallet! Sitter på Arlanda och väntar på att gå ombord på planet.


Låg utslagen och sov i taxin på vägen hit


Försökte trycka i mig lite frukost på ett café utan att få kväljningar

Ska försöka sova av mig ruset (eller sömnbristen) på planet och vakna med nya krafter i Egypten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela