Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Juste, OS-guldet var på herrsidan...

Publicerad 2012-09-06 06:21:16 i Allmänt,

Vad tror ni om ett lag som:
 
- Vunnit alla matcher hittills i serien
- Tränar 5 dagar i veckan (2 timmar/tillfälle) + match
- Är fruktade och omtalade som ett elitlag där bara topskiktet platsar
 
 
Det laget känns som bra många nivåer över min fotbollskapacitet. Men icke, glömde att jag var i Mexico...
 
 
Har dock inte bestämt om jag ska fortsätta, kan bara vara med på 1/5 träningar i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela