Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Snott en födelsedagspresent - ok?

Publicerad 2012-09-26 21:30:00 i Allmänt,

Kanske förmildras saken om:
  • Det var jag som köpte den
  • Presenten var choklad
  • Otroligt god choklad, som produceras i Chiapas
  • Jag älskar choklad
  • Det inte finns lika god choklad där jag bor
  • Chokladen mosades längst ner i en varm fuktig ryggsäck där den låg några dygn
Även tyska Frank blev galen i chokladen i Chiapas
 
Mm, marabou! Nej, bättre!
 
Sorry Amanda! Storasyster gjorde bedömningen att chokladen inte skulle överleva ytterligare 1000 mils frakt. Ressträckan till min mun var betydligt kortare.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-09-27 00:30:06

Jag får väl förvänta mig något ännu bättre nu istället då!

Svar: ...
None None

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-09-27 23:55:19

GUD VAD GOTT DET DÄR SÅG UT! (krävs stora bokstäver här alltså!)

Svar: Haha, UTSÖKT! Föll ju för chokladens sötma som sagt...
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela