Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE

Publicerad 2012-09-18 08:45:00 i Allmänt,

  • Maxpuls
  • Andnöd
  • Ångestattacker
Det låter som att jag höll på att dö, men icke! Åt nämligen insekter för första gången i mitt liv!
Frestande? Är man i Mexico så måste man ju prova!
Mums
Livrädd redan innan jag stoppade in dem i munnen, läskigt att hålla döda gräshoppor mellan fingrarna!
Minnesluckor från själva ätandet. Tror egentligen inte att det var så äckligt men hade fullständig panik!
 
Nu kan jag däremot stolt säga att jag ätit insekter, ska tydligen vara proteinrikt!

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2012-09-18 16:09:28

Skönt att du överlevde!! Kram

Svar: :)
None None

Postat av: William

Publicerad 2012-09-19 14:09:58

mums;D

Svar: Haha, vill du inte smaka? :P
None None

Postat av: Alice Nordlund

Publicerad 2012-09-19 21:21:38

Hahah usch så det ser ut, skulle aldrig våga prova!

Svar: Om vi säger som så, det var inget planerat. Helt spontant, men nu kan jag bocka av det från listan ;)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela