Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Jag gillar BRÖST

Publicerad 2012-10-01 09:15:00 i Allmänt,

Under skypesamtal med lillasyrran:
 
Amanda: Tror inte att du behöver oroa dig över att mexikansk mat är onyttig!
Jag: Inte?
Amanda: Nej, du måste ha gått ner i vikt!
Jag: Jasså, tackar tackar.
Amanda: Ja, för dina bröst ser mycket mindre ut!
Jag: ...
Amanda: Vaddå, sa jag nåt konstigt?
Jag: Nej, måste gå nu, blev hungrig! Ska nog trycka i mig några quesadillas. Hej då!
Kändes lite perverst att google bilder på bröst! howtoincreasebreastsize.org.uk ska nog kunna hjälpa mig!

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2012-10-01 15:06:30

Haha, lustigt :-)

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-10-01 22:51:57

Haha var det verkligen så? ;)

Svar: ;) att inte berätta hela sanningen är inte att ljuga? Iaf inte enligt bloggspråk...
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela