Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Glömde att jag skulle besöka en TEC-elev

Publicerad 2012-09-11 04:30:00 i Allmänt,

Bott hos en mexikansk familj - check!
 
Frågan är ändå om det räknas och jag kan bocka av det från min "att-göra-lista". Tror inte att en typisk mexikansk familj har kökspersonal,städare eller chaufförer...
Hela ligan (förutom jag) som bodde hos Gely till höger
 
Holländska Valerie
 

Fantastiskt fint hus som pappan hade ritat, trots att han inte var arkitekt!


Husets pärla! Syftar inte på mig utan den gigantiska och otroligt mysiga takterassen!
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela