Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Ville ju bara vara snäll!

Publicerad 2012-10-31 10:37:00 i Allmänt,

Diskussion om packlista:
 
Jag: Du måste ta med dig varma kläder, det börjar bli kallt här i Puebla!
Emil: Men jag ska ju till Mexico.
Jag: Jo, men ibland på morgonen kan det vara skönt med långa byxor eller en tjockare tröja.
Emil: Tänk nu, vad tror du att jag kommer åka i? Det var minusgrader i helgen...
På veckans hatlektion (laborationen i produktionsteknik) var det i alla fall höga temperaturer idag. Svetsning och andra läskiga saker, hua!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-10-31 16:26:48

Vad bra att du lär dig svetsa. Dags för lite utbildning vad du kan hjälpa mig med framöver. Svetsa sparklådor, baljor och skärmkanter. Vilken duktig dotter du är ;)

Svar: Haha, den dagen lär dröja länge pappa!
None None

Postat av: Frasse

Publicerad 2012-11-01 20:32:59

Hatkurs number one: Produktionsteknik. Speciellt när man ska labba!

Svar: Vad pluggar vi egentligen Frasse? :S
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela