Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vaddå korkad?

Publicerad 2012-10-05 13:22:00 i Allmänt,

Efter strul med att boka om min hembiljett fick jag äntligen ett nytt förslag på hemresa och betalade direkt! Kändes jättebra ända tills...
... jag insåg att mitt första plan inte stämde, jag skulle ju åka från Puebla!?! 30 sekunder senare:
3 minuters googlande senare:
Efter att ha fått bekrätftat även från resesidan att flygplatsen stämde, var jag givetvis tvungen att bevisa min intelligensnivå!
Den 19 december kl 12.20 befinner jag mig på svensk mark igen.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-05 21:51:18

Haha det där hade kunnat vara så typiskt mig! Få panik och sen skriva tillbaka jättefort och sen göra lite efterforskningar medan man väntar på svar, bara för att tillslut inse att man precis skämt ut sig totalt

Svar: Hahaha, håller med om att det känns som en liten typisk "Frasse-sak" hahaha ;)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela