Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Strippa eller inte?

Publicerad 2012-10-01 13:36:00 i Allmänt,

Har jag kommit till Nordpolen eller till familjen Flinta?
 
Hur förklarar man annars att folket, i en uråldrig by utanför San Cristobal de las casas, använder pälsar i 30°C?
 
Nu förstår jag! De långa yllekjolarna måste bero på att männen ofta har flera fruar där! Kvinnorna rakar nog endast benen på "sin dag" med mannen och täcker annars igelkottsspirorna med kjolar, självklart!

Kommentarer

Postat av: None None

Publicerad 2012-10-01 17:24:14

Hej, kolla gärna in på min utseendebesatta blogg! :)

http://utseendebesatt.blogg.se

Postat av: jessica

Publicerad 2012-10-01 20:43:36

OJ ser ju extremt varmt ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela