Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Stackars mig!

Publicerad 2012-10-06 10:56:00 i Allmänt,

Jag: Suck...
Ingrid: Vad är det?
Jag: Nu är det slut på det roliga.
Ingrid: Hur menar du nu?
Jag: Ingen mer glass, quesadillas, friterad mat osv närmaste månaden.
Vaddå? Varför borde jag överge min och Ingrids heliga youghurtglass?
Och vad är grejen med att träna uppe på ett berg i San Cristobal de Allende?
 
Ingrid: Men varför?
Jag: Emil har bokat resa hit.
Ingrid: Jaha, din stackare!
Jag: Mm, jag vet =/
 
Skoja! Inte det minsta synd om mig, höstens bästa besked! Räknar ner till den 3:e november :D

Kommentarer

Postat av: Frasse

Publicerad 2012-10-07 00:57:49

ÅHHH!! Gud vad glad jag blir för er skull! Ni kommer få det så kul! Håll han undan från alla mexikanska killar bara, de verkade ju gilla han ;)

Svar: Ja, det ska bli superkul verkligen! Haha, precis får försöka hålla honom undan från mexikanska bögar ;)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela