Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Likhet mellan mexikanare och kaniner? INGEN!

Publicerad 2012-10-02 20:45:00 i Allmänt,

Snark! Alltid samma visa vid beställning av subway...
 
Kassör: Vilka grönsaker vill du ha?
Jag: Alla tack!
Kassör: Paprika?
Jag: Yes, alla som sagt.
Kassör: Lök också?
Jag: Exakt, jag sa ju alla!
Kassör: Sådär, vad vill du ha för dressing?
Jag: Nej, men vänta! Du har ju missat oliver och jalapeños!
Kassör: Vill du verkligen ha jalapeños? Du vet att de är starka.
Jag: Ja, jag har ju sagt att jag vill ha ALLA grönskaker!
Kassör: Jaha, alla som i ALLA?
Jag: #!?#/
Drar mina egna slutsatser att mexikanare har salladsfobi eftersom jag råkar ut för detta 11 gånger av 10! 

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-10-03 07:01:19

Hhahhaa :D
Vad tar du för pålägg innan grösnakerna då?
Själv föredrar jag varmt kycklingbröst.

sv:ååhhh vad gott det måste vara det har jag aldrig prövat!

Svar: Försöker vara ekonomisk ibland och kolla på vilken som är "Dagens sub". Slutar dock nästan alltid med kyckling ändå som även här är en given favorit! :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela