Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Chivas VS America

Publicerad 2012-10-07 23:26:57 i Allmänt,

1 timme innan matchstart:
Chivas får en ny supporter, Victoria Falck. (Trots att endast mexikanare tillåts spela i laget)
 
30 min innan matchstart:
Får bekräftat att Chivas fans är så galna som det sägs. 
 
15 min innan matchstart:
Inser att vi europeer blir specialbehandlade i Mexico eftersom vi var ensamma om att komma genom 2 säkerhetskontroller med en flaggpinne, misslyckades dock på den sista.
Oklart vem killen bakom flaggan är, tydligen ville han också vara med på kort.
 
5 min innan matchstart:
Öhh, våra platser verkar vara vid America-supporters

3 min innan matchstart:
Aja, platserna är ändå kanon eftersom vi ser planen jättebra!
 
Minut X:
1-0 Chivas!

Minut Y:
Motståndarlaget firar 1-1 med ölkastning!

Minut Z, W:
2-1 Chivas!
3-1 Chivas!
 
Minut 90:
Woooow! Vi valde visst att konvertera till rätt lag eftersom vi vann! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela