Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Brev till Johanna Franssons mormor

Publicerad 2012-10-02 07:25:00 i Allmänt,

Hej Johannas Franssons mormor!
 
Jag har fått höra att du läser min blogg, vad roligt! Jag har också hört att du funderar på om jag pluggar någonting eftersom jag aldrig skriver om det i bloggen.
 
Tänkte därför berätta att jag pluggar mycket mer här än i Linköping eftersom jag har obligatoriska läxor och lektioner. Är ganska lat annars (fråga Johanna)...
 
Däremot luras jag lite i bloggen eftersom jag ibland lägger ut bilder från mina resor efteråt. I själva verket sitter jag och tokpluggar men tror att ni läsare föredrar att se bilder från mina resor än på mina böcker.
 
Skulle vara roligt att träffa dig på riktigt! Får hoppas att Johanna bjuder mig till Motala snart! Ha det fint!
 
/Victoria
Det här är alltså fejk! Befinner mig inte alls vid Canyon Sumidero nu, utan tar en pluggpaus i Puebla.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2012-10-02 08:14:27

Hej, hoppas allt är bra med dig. Vad gör du? :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-03 09:15:48

haha du är ju för söt viccan!

Svar: Nej, din mormor är för söt! Hon skrev precis en gullig kommentar i inlägget "Böghångel och annat sexigt". Du måste hälsa henne från mig så jättemycket nästa gång ni pratar! :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela