Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Blev jag precis dissad?

Publicerad 2012-10-03 11:43:00 i Allmänt,

Som "exotisk blondin" i Mexico brukar (observera brukar) jag få en hel del uppmärksamhet...
 
mex kille: OMG! Vem är det där?
jag: Emil, min pojkvän.
mex kille: Haha, nej men seriöst, vem är det?
jag: Jag sa ju precis det, Emil.
mex kille: SKOJAR DU MED MIG? HAN ÄR JU VRÅLSNYGG!
jag: Ähhm, tack... eller vad man nu säger.
mex kille: Kan inte fatta att DU är tillsammans med honom!?!
jag: ... (tänker "Tack för dissen")
mex kille: Har du fler kort på honom? Jag bara måste få se!
Bilden på min dator som först väckte uppmärksamheten. Emil som är snygg eller kompisen David som är duktig på att fotografera?
 
Slutade med att halva klassen hängde runt skärmen på min mobil. Hörde många tjejer som nu planerar nästa semester till Sverige och killar som muttrade att de hade fötts i fel land...

Kommentarer

Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

Publicerad 2012-10-03 11:43:54

Hej! Var gärna med & tävla om ett Höstpaket från Klaraform på min blogg!
http://www.muzicmecupcake.blogg.se/2012/october/hosttavling-i-samarbete-med-klaraform.html
Lycka till ♥

(Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer).

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-03 13:23:20

Haha så kul! Kanske en bromance mellan mex-killen och emil? ;) eller i alla fall från mex-killens sida..

Svar: Haha, ja du, vem vet, något jag har missat i så fall!
Måste också säga att din mormor är för gullig! Hon skrev precis en kul kommentar :) Du får hälsa henne så mycket från mig nästa gång ni pratar!
None None

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2012-10-03 13:29:45

Haha, förlåt, inte meningen att skratta åt att du blev lite dissad, men det lät så kul sagt:)

Svar: Haha, mm, om jag låtsas att det inte är mig själv som jag skrev om så skulle jag också skratta ;)
None None

Postat av: None None

Publicerad 2012-10-03 14:00:07

sv: Haha, ja vissa ätbara saker som B&J till exempel gör mer för själen än den mat som är vetenskapligt nyttig! ;)
snygg kille du har förresten :p

Svar: Får väl säga:"Ähhm, tack... eller vad man nu säger. " ytterligare en gång, hahaha ;)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela