Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Slutprovet

Publicerad 2012-11-29 12:34:00 i Allmänt,

 
  • Kommer vi överleva på resande fot i "farliga" México?
  • Har jag lärt mig tillräckligt med spanska för att klara mig själv?
  • Ska en futtig ryggsäck vara min enda fasta punkt i några veckor framöver?
Är jag lika cool och mexicansk som jag ser ut att vara?
 
Vi får väl se! Åker nu mot flygplatsen i DF och önskar er lycka till med era liv tills vidare! Räknar inte med att blogga under resan utan kommer att använda mig av instagram (victoriafalck) om ni är intresserade.
 
Hasta luego! Viva la vida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela