Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Problem

Publicerad 2012-11-29 08:24:13 i Allmänt,

Fråga: Varför sover jag inte om klockan är 01.24 och jag ska åka hemifrån vid 05.30?
När min stora resväska var fullpackad var det "lite" som inte fick plats...
 
Svar: Svårt att sova om man har problem.
 
Problem 1: Hur förvandlar man 40 kg till 23 kg om man inte får väga resväskan på månen?
 
Problem 2: Hur tusan ska jag få plats med 3 veckors kläder i den orangea ryggsäcken på bilden!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela