Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Brottningsmatch med mina demoner

Publicerad 2012-11-24 17:59:00 i Allmänt,

Min goda sida: Varför är du inte hemma Victoria? Du har inte pluggat något alls till din tenta imorgon! Du menar väl inte att du tänker festa?
 
Min onda sida: Skit i det! Du har skrivit 2 tentor idag och ska fira!
(Snygg!?!) bekymmersfri bild från Linköping som Sara postade på min fb-wall.
 
Antar att den onda sidan vann igår eftersom jag somnade vid 05.30... Nu är det 2.5 timmars akuttentaplugg som gäller till min tenta kl 14.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela