Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Att tycka är lätt - veta är svårt

Publicerad 2012-07-30 23:40:17 i Allmänt,

"Är du helt från vettet människa? Livsfarligt ju!"
 
"Helt fantastiskt land, jag är sååå avundsjuk!"
 
"Lova att åka pansarvagn med tjockt glas till skolan, jag hoppas att du överlever - bokstavligt talat"
 
"Du kommer få den bästa tiden i ditt liv. Människorna, maten, kulturen, ALLT är underbart där!

Åsikterna är helt klart olika, att döma av reaktionerna jag fått. I vilket fall har jag efter mycket om och men bestämt mig. I övermorgon flyttar jag till Puebla, MEXICO, för att plugga där. Jag hoppas att citat nr 2 och nr 4 stämmer...
 
En av de sista pusselbitarna som blev klar förra veckan
 

Kommentarer

Postat av: Frasse

Publicerad 2012-07-31 08:23:38

Jag vill med ha ett Mexicanskt-visa, ascoolt juuu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela