Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

ZZZZzzzz

Publicerad 2012-08-31 03:25:00 i Allmänt,

Tips för att bota trötthet:
  • Drick kaffe

  • Om koffeinet ej gör dig pigg, gå på en fest

  • Om festen inte väcker liv i dig, ta något glas extra champagne

  • Om alkholen inte hjälper, då har jag inte fler tips, sängen nästa!
I vilket fall har jag överlevt mördardagen som började 04.30 med plugg och därefter 2 tentor under dagen. Kvällen spenderades på välkomstfest för oss utbytesstudenter.
Skolan ville hälsa oss välkomna
 

Ett typiskt mexikanskt band spelade
 
Förstod inte riktig om maskoten också var typisk mexikansk?
 
Delar av internationella gruppen
 
Jag och självaste huvudpersonen (hans höfter när han dansade var inte att leka med!

Kommentarer

Postat av: Frasse

Publicerad 2012-09-01 16:31:32

Hoppas alla tentor gick bra! Nu är du helt klart värd lite fest och trevligheter! :) (det där lät precis som något som min mamma skulle kunna skriva, men du fattar poängen ;))
Kram!

Svar: Tack så mycket! Spar dock festligheterna till tisdag då sista är skriven :) Haha, jag fattar poängen! Väntar med spänning på Erics önskemål av bilder på dig ;)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela