Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vendela - du skulle vara lång här!

Publicerad 2012-08-27 02:00:00 i Allmänt,

Har fått höra att jag ser ut som en JÄTTE från folk hemma (Läs Vendela)
 
Det kan bero på att det finns två stereotypa tjejutseenden i Mexico.
 
Variant 1:
"Superlång" (upp emot 1.65 m) och väldigt tjock, väger 3-siffrigt
 
Variant 2:
1.50-1.55 och smal
Min roomie Ingrid är 1.52 m och väldigt genomsnittlig i sin längd här
 
Många tjejer har klackar på sig dagtid och därför blir vi nästan lika långa i skolan. Dock kan jag hålla med om att det blir stor skillnad när jag också har klackar...
 

 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2012-08-27 16:36:22

Det var många söta flickor på bilden men sötast är ju du.Kramar från Farmor och Amanda

Svar: Du är gullig du farmor! :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela