Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Varning! Vickan Vilken Vilde

Publicerad 2012-08-29 05:11:16 i Allmänt,

Victoria Falck har SKOLKAT för första gången idag! Anledningar skulle kunna vara:
  • To cool for school

  • Kände för att bättra på brännan

  • Blivit kidnappad och därmed inte kunna närvara
Pluggeliplugg i skolan
 
Men nej, tyvärr var anledningen att jag var tvungen att plugga för att ha någon chans att klara mina 6 tentor som är mellan torsdag och tisdag...

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2012-08-29 08:42:16

Lycka till Victoria! Jag tycker du är så duktig, som klarar allt detta på SPANSKA!

Svar: "Klarat" har jag ju förvisso ännu inte gjort, men försöka går ju :)
None None

Postat av: Frasse

Publicerad 2012-08-29 10:19:50

Lycka till på alla tentor viccis! Själv sitter jag hemma och är nervös, ska nästan bli skönt att åka iväg nu så man slipper irra omkring hemma och packa ned och packa upp saker hela tiden och oroa sig för allt.

kramkram!

Svar: Tack så mycket! Känner igen mig precis! Tyckte att det var skönt när jag väl satt på planet och inte längre kunde hjälpa om jag glömt något, haha :P Ta det lugnt bara, allt kommer gå finemangs! :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela