Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Som ett fängelse - fast självvalt

Publicerad 2012-08-06 06:34:22 i Allmänt,

Ni ska veta att det är riktigt svårt för mig att rymma härifrån! 24 timmar om dygnet är det nämligen hård övervakning!
 
Jag måste alltid dra mitt kort när jag går in/ut från huset som jag bor i. Personalen skriver även upp var jag ska.
 
Som ni ser är det alltid 2-4 vakter bara kring receptionen. Totalt jobbar mellan 5-7 st vakter samtidigt i huset, oavsett tidpunkt på dygnet.
 
Skulle jag lyckas smita är det svårt att passera vakten som står vid utgången... Han håller även koll på taxibilar och skriver upp vilken taxiförare jag åker med samt var jag ska åka.
 
Antar att det är lika svårt att ta sig in som obehörig. Känner mig faktiskt trygg här inne, peppar peppar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela