Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Känner igen den här rapporten...

Publicerad 2012-08-12 08:03:49 i Allmänt,

Syfte: Äta lunch 1 timme och göra läxor resten av dagen
 
Utförande: Planerna ändrades...
 
Resultat: 10 timmars utforskande av Pueblas centrum
 
Slutsats: Jag har en förmåga att skjuta upp problem/måsten
Mexikanare allihop. Jag vet fortfarande inte hur "de" ser ut, kan lika gärna vara utbytisar...
 
En glad tysk i bakgrunden (och katedralen förstås)
 
Alla kan flyga, iaf jag och Rocio
 
Trodde först att det var en mumie, men visade sig vara en blodig variant av Jesus som folk ber till
 
Lite besviken på min förra mask från HM i jämförelse med dessa...
 
Alejandro och en mysig gata
 
Girlpower

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2012-08-12 13:17:17

Vad kul och fint det ser ut!:)

Svar: Ja, det är en jättemysig stad :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela