Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Jag skulle väl komma till en by utan el - eller?

Publicerad 2012-08-22 07:07:00 i Allmänt,

Tankar för 3 veckor sedan: "Bäst att jag packar med några tegelstensmobiler i resväskan. Aldrig att jag vågar använda min iPhone i Mexico"
 
Tog inte många dagar innan jag ändrade uppfattning och skaffade mexikanskt nummer till min vanliga mobil.
iPads, Mac-datorer, iPhones och tre glada filurer. En helt vanlig produktionsekonomilektion. 
 
(För övrigt hälsar dessa killar till mina singeltjejkompisar att de undrar när ni kommer och hälsar på? Det finns plats att bo hos dem så nu är det bara att boka resa ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela