Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Från botten till toppen!

Publicerad 2012-08-30 05:40:00 i Allmänt,

Konstigt hur mina hatämnen från Linköping nu har blivit de enklaste...
Skulle kunna tro att det är mekanik, men icke! Reglerteknikskompisen Irving vid tavlan
 
Eller ja, enkelt och enkelt... Ju mer räkneuppgifter kursen innehåller desto mer internationalla tecken är det som jag känner igen. Värre är det med rena faktakurser där jag måste läsa, förstå och komma ihåg allting på spanska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela