Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

En helt vanlig måltid

Publicerad 2012-08-22 06:48:13 i Allmänt,

Hektiskt, kaosartat och folk överallt

Jag pratar givetvis om måltiderna på marknader!
Suck, vilken av alla hundratals försäljare ska man välja?
 
Jahopp, då var nästa problem hur man ska få plats! Kan inte vara byggt för europeer...
 
Om man inte hör personen mitt emot när man pratar pga av folkliv, är det ännu svårare när trubadurerna börjar spela...
 
Men till slut får man den efterlängtade maten och alla "störmoment" blir charmiga. Jag är ju trots allt i Mexico!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela