Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

"Veronica" driver mig till vansinne!

Publicerad 2010-03-04 22:15:52 i Allmänt,

Ibland händer det att folk blandar ihop mitt namn med namnet Veronica, och jag gillar det INTE! Blir lika sur varenda gång! Idag hände det igen...


Fattar inte grejen. Victoria och Veronica är inte ens lika varandra, eller?

All namnförväxling har gjort att jag mår illa bara jag hör namnet. Förlåt alla snälla/vettiga Veronicor i vårt avlånga land, men just nu avskyr jag namnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela