Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Varning för känsliga läsare

Publicerad 2010-03-16 19:49:08 i Allmänt,

Victoria: Visst låste jag bilen?
Amanda: Ja, det gjorde du. Kom nu!

Visste att jag hade låst, men fick en tvångstanke att jag behövde kolla det igen. Vände mig hastigt om och...

Vic:
AAAAAJJ! J*VLA GRUSH*LVETE!


Ser ni det enorma skrapsåret på handen?

(... halkade i vändningsögonblicket och storbölade av smärta från skrapsår på händer, armbågar och knän)


Stackars min söta hand! Och stackars mina jeans...


Blodigt värre! Hoppas ni inte svimmar bakom datorskärmarna!

Ååh, vad arg jag blir på den dumma tvångstanken som fick mig att göra mig illa. Måste sluta med sånt fåneri!

För visst var det tvångstankens fel, absolut inte B&J som var anledningen att vi åkte dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela