Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Vad räknas som missbrukare?

Publicerad 2010-03-22 20:20:18 i Allmänt,

Jag är beroende. Visst låter det läskigt? Har gjort av med fem tuggummiförpackningar på mindre än en vecka. Trots att mina käkar krampar av träningsvärk fortsätter jag ändå. Jag vill sluta, men mitt missbruk har tagit över...


Insåg inte mitt beroende förrän bevisen slog emot mig i papperskorgen

Jag kan bara inte hjälpa att jag känner att jag MÅSTE ha tuggummi, tuggar 10 minuter tills det tappat smaken, slänger det och tar ett nytt. Sen fortsätter det om och om igen och blir en ond cirkel, omöjlig att bryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela