Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Hah, det här trodde ni inte om mig va?

Publicerad 2010-03-17 19:58:11 i Allmänt,

Om man vill imponera med att vara nyttig:

1. Åk iväg med syrran till affären och handla frukter i olika färger och former (Jag vet att det kan vara svårt att hålla sig borta från glassdisken, men försök! Om t.o.m. jag kan, kan ni...)


FRUKT
ansvärt sexigt mandisen!

2. Plocka fram skärbräda + era talanger i köket, och låtsas att ni ÄLSKAR att hacka, hacka och hacka. Okej, jag ska inte lura er, det är sjuuukt tråkigt!


Lagom kul och lagom kladdigt

3. Blanda ananas, apelsiner, kiwi, äpplen, bananer, röda vindruvor och russin i en skål och... Voila, så är fruktsalladen klar!


Mitt och Amandas mästerverk. Inte illa va?

Oj oj, vem har blivit nya Anna Skipper? Imponerade eller? Vilka är det som står med lång haka nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela