Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Bråk eller kvalitétstid i backen?

Publicerad 2010-03-11 22:38:58 i Allmänt,

Oj, vad jag har blivit spontan på sista tiden! Igår kl 23.25 bestämde jag mig för att åka med familjen till fjällen. Efter 38 mil av syskontjafs i bilen, sitter jag nu i stugan och funderar på om jag gjort rätt val. Kanske hade varit skönare att stanna hemma istället...


Grannarna hoppas nog på fint väder så de får se systrarna Falcks bikinioutfit

Själv hoppas jag att Amanda ska sluta bete sig som en barnrumpa! Annars vet jag inte hur jag ska överleva de närmaste dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela