Victoria Falck

Tacos & tequila - en blond student i Mexico

Skönt att det räcker att vara smart i skolan

Publicerad 2010-03-26 20:37:38 i Allmänt,

Tur att inte alla ens samtal bedöms och betygsätts. Vår konversation på coffeehouse idag visade nämligen inte upp vår smartaste sida.

Utvalda kommentarer som kläcktes runt vårt bord:

Ex 1) - Vaddå "han är tät"? Vad betyder det?



Ex 2) -  Vad sa du? Kårleg? Tycker jag känner igen det ordet men kan inte komma på varifrån...



Ex 3) - (irriterad) JAG FRÅGADE INTE HUR GAMMAL HAN VAR, JAG UNDRADE HUR MÅNGA ÅR SEN DET VAR HAN FÖDDES! Jaha, oj, det är visst samma sak...



Förstår att ni kan undra vilka yxskaft jag umgås med (och är själv). Till vårt försvar kan jag säga att vi lämnade kvar hjärncellerna i skolan. Det är ju trots allt helg!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-27 01:05:26

jaja victoria nu ska vi ju inte vara så kaxiga,om det är någon som ska säga något så är det väl jag?! :P



dana, du och julia visade alla er smarta sida idag...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-28 20:26:44

tur att vi har varann vi malin, annars kanske vi hade blivit lika blåsta som dom där andra..;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20-årig tjej från Uppsala som bor i Puebla, Mexico. Här pluggar jag en utbytestermin från civilingenjörsutbildningen Industriell Ekonomi vid LiTH. Tacos och tequila - Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela